مقالات متفرقه

غول های اسباب بازی دنیا: ژیگامیک

شرکت ژیگامیک فرانسه

شاید در ابتدای امر آنچه که توجه مخاطب را در انتخاب بازی های دورهمی به خود جلب می کند جذابیت گیم پلی بازی باشد؛ اما وقتی حرف از کیفیت به میان می آید، ناخودآگاه توجه به برند و نام تولید کننده می تواند تاثیر چشمگیری در نوع انتخاب داشته باشد. کمپانی ژیگامیک Gigamic یکی از معروفترین تولیدکنندگان بازی های رومیزی در دنیاست که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

آشنایی با برند ها و تولید کننده های بزرگ اسباب بازی در دنیا نگاه وسیع تری در شناخت انواع بازی و سرگرمی به ما می دهد و آنچه که در دنیا پرطرفدار و مورد استقبال است را معرفی می کند. در این مجموعه مقالات از سری مقالات بانک بازی به معرفی برندهای مختلف و حوزه ی کار آن ها می پردازیم. این قسمت اختصاص دارد به شرکت فرانسوی ژیگامیک که از تولید کنندگان بین المللی بازی های رومیزی است.

تاریخچه ی ژیگامیک (Gigamic)

تولیدات شرکت ژیگامیک

کمپانی ژیگامیک Gigamic در سال 1991 توسط سه تن از شش برادر Gires به نام های استفان، لوودویچ و ژان گریستوف (Stéphane, Ludovic and Jean-Christophe) در نزدیکی Boulogne-sur-Mer در شمال فرانسه تأسیس شد و هدفش تولید بردگیم های بین المللی برای تمام سنین از کودک تا بزرگسال بود. در طی 16 سال با تولید بازی های دارای محتوای غنی، استفاده از متریال با کیفیت و توجه به زیبایی شناختی و رغبت مخاطب، این شرکت موفق شد که تصویر کاملی از یک بازی رومیزی ایجاد کند که مخاطبان بسیاری را جذب کرد.

در حال حاضر خط تولید بازی های ژیگامیک Gigamic شامل 30 عنوان بازی متنوع است که به زبان های مختلف دنیا ترجمه شدند و در بیش از 50 کشور عرضه و به فروش می رسند. این شرکت تا کنون نزدیک به  400 عنوان بازی بردگیم برای سنین مختلف با سلایق و اولیوت های متنوع تطابق داده  است.  بازی های Gigamic جذابیتی در سطح جهانی دارند به طوری که سه چهارم این بازی ها صادر می شوند. آنها جوایز مختلفی را در سراسر جهان کسب کرده اند، و از دیدگاه متخصصان به عنوان بهترین بازی های کلاسیک شناخته شده اند. پیشنهاد می شود از انواع اسباب بازی ساختنی بانک بازی دیدن فرمایید.

ژیگامیک 30 نفر پرسنل دارد که همگی مشتاق و طرفدار بازی های رومیزی هستند. نمونه کارهای این کمپانی شامل تعدادی بازی بسیار موفق است، از جمله بازی های استراتژیک Quarto Katamino و Quoridor و بازی های خانوادگی مانند Six qui prend ،Bazar Bizarre ،Mito و Wazabi. ژیگامیک هر سال پانزده بازی جدید منتشر می کند و فروشی بالغ بر 15 میلیون یورو دارد. جالب است که بدانید فهرست پشتیبان این شرکت شامل بیش از 200 عنوان بازی است! پیشنهاد می شود درباره تاریخچه اسباب بازی هاسبرو بخوانید.

محصولات ژیگامیک

بازی های ژیگامیک gigamic

محصولات ژیگامیک شامل بازی های رومیزی کودک، بازی های کلاسیک، بازی های خانوادگی، بازی های تقویت تفکر و بازی های تعاملی است. بخش ویژه ای از محصولات به خارج از کشور فرانسه ارسال می شود و از سال 2001 توزیع این محصولات در خاک فرانسه آغاز شده است.

در کشور ما هم در طول سالهای گذشته تعدادی از بازی های این تولیدکننده واردات و عرضه شده است. در این راستا فروشگاه بازی و سرگرمی بانک بازی تلاش می کند تعدادی از محبوب ترین عناوین بازی های این شرکت را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

استفاده از کارکنان با دانش و همچنین طراحی بازی های فوق العاده در کنار استفاده از بهترین مواد اولیه در تهیه بردگیم ها از عواملی است که این شرکت را به یک کمپانی بین المللی تبدیل کرده است. محصولات این شرکت باعث ایجاد تعامل مثبت بین افراد در خانواده و اجتماع می شود و می تواند نیروی ذهنی افراد را که به دلیل حجم زیاد از حد اطلاعات ناقص رو به افول است تقویت کند.

ژیگامیک در سال 1991 کار خود را با Quarto آغاز کرد که تاکنون بیش از 1 میلیون نسخه از این بازی را در سراسر جهان به فروش رسانده است. در سال 2016، گیگامیک و کوارتو 25 سالگی خود را با هم جشن گرفتند! پیشنهاد می شود از انواع بازی آموزشی بانک بازی دیدن فرمایید.

بازی کوارتو محصول ژیگامیک

یکی از ویژگی های یک محصول ژیگامیکی توضیح کوتاه و زمان بازی سریع است. این شرکت بازی هایی مطابق با نیازهای خانواده های شاغل امروزی که زمان کمی در اختیار و بودجه ی محدودی برای خرید بازی دارند طراحی می کند و در عین حال چالشی جذاب و سرگرم کننده به ایشان ارائه می دهد.

در اینجا شما را دعوت می کنیم که ویدئوی رسمی معرفی شرکت ژیگامیک را تماشا کنید.

 

سخن آخر

به وقت خرید از بازی های برند ژیگامیک مطمئن شوید که یک ساعت، جلوی دستتان دارید چون ممکن است شروع به بازی که کردید گذر زمان را حس نکنید و به خودتان که آمدید ببینید صبحتان با بازی شب شده است! پیشنهاد می شود از انواع بازی فکری بانک بازی دیدن فرمایید.

یکی از بهترین ناشران بازی های رومیزی ژیگامیک است که توانسته با تولید بازی های با کیفیت و جذاب جمع های خانوادگی را لذت بخش تر کند و تعامل اعضای یک خانواده با هم را گسترش دهد.

اگر تجربه ای از بازی کردن با محصولات گیگامیک را دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و این مطلب را از طریق لینک های زیر برای دوستانتان بفرستید تا با این شرکت فرانسوی که بازی های جذاب رومیزی تولید می کند آشنا شوند. پیشنهاد می شود درباره فواید بازی فکری بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *