مقالات متفرقه

غول های اسباب بازی دنیا : هولی تویز

شرکت هولی تویز

یکی از نکاتی که در خرید اسباب بازی می تواند انتخاب و خرید را آسان کند آشنایی با برند و شرکت سازنده ی آن محصول است. شرکت های اسباب بازی بزرگی در دنیا وجود دارند که مطابق با استاندارد های بین المللی اقدام به تولید محصولات برای رده های سنی مختلف می کنند که ما قصد داریم در این سری مقالات به معرفی برندهای مختلف و حوزه ی کار آن ها بپردازیم. این قسمت اختصاص دارد به شرکت هولی تویز (Huile Toys) که تولید کننده اسباب بازی های فکری برای نوزادان است.

شرکت هولی تویز HuileToys که برخی آن را هالی تویز یا هولا (Hola) می خوانند، یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان اسباب بازی های آموزشی نوزادان است که در سال 1998 توسط آقای چان (Chan) تاسیس شده است. ماموریت این شرکت فراهم آوردن شادی و سرگرمی برای تمامی کودکان در جهان است. شرکت Huile Toys در شهر Guangdong در کشور چین شروع به فعالیت کرد و توانست در کمتر از ده سال با تولید بازی های خلاقانه جوایز بین المللی متعددی کسب کند. این شرکت همچنین دارای گواهینامه ی ISO9001 در کیفیت و مدیریت است.

اسباب بازی های هولی تویز

محصولات شرکت Huile Toys که با نام تجاری Hola هم عرضه می شوند برای کودکان 0 تا 36 ماهه طراحی شده اند که سن مناسبی برای ایجاد پیوند های عاطفی والدین با فرزندانشان از طریق بازی است. Hola  به زبان اسپانیایی یعنی سلام و در واقع اولین کلمه ای است که بیانگر آغاز تعامل کلامی بین والد و کودک است. این نامگذاری نشان دهنده ی اهمیت این شرکت به تعامل با کودکان از طریق بازی و سرگرمی است. پیشنهاد می شود از انواع بازی فکری بانک بازی دیدن فرمایید.

تنوع اسباب بازی هولی تویز

مجموعه محصولات این شرکت که بیش از 50 عنوان است شامل اسباب بازی های فکری، اسباب بازی های خنده دار و اسباب بازی های موزیکال و متحرک است که از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. بخش ویژه ای از این محصولات به کشورهایی نظیر استرالیا و کشورهای اروپایی ارسال می شود. محصولات هولی تویز به دلیل زیبایی، کاربردهای آموزشی و دوام بالایی که دارند در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار و مورد استقبال هستند.

بازی های آموزشی هولی تویز

هولی تویز با انتخاب مواد با کیفیت بالا، محیط تولید روشن و تمیز، کنترل کیفیت دقیق و کارآمد مطابق با استانداردهای بین المللی، ایمنی اسباب بازی را در جهان رعایت می کند. روحیه مدیریتی این شرکت برای تولید اسباب بازی های سالم و ایمن در قلب همه کارکنان آن جا دارد و رسالتشان رشد روحی، جسمی، روانی و فکری کودکان است.

مرکز تحقیق و توسعه محصولات هولی تویز برای طراحی خلاقانه ترین و جذاب ترین محصولات، منابع عظیمی را سرمایه گذاری می کند. تکنسین های تحقیق و توسعه حرفه ای این شرکت با بررسی روند پیشرفت جسمی و رشد نوزادان، اقدام به طراحی و توسعه ی اسباب بازی های ایمن در راستای رشد سلامت روانی و جسمی نوزادان می کنند.

بیشتر مؤسسات معتبر تحقیقاتی دنیا در مورد رشد کودک معتقدند که رشد هوش اولیه نوزادان نقش مهمی در پیشرفت و آینده ی آن ها خواهد داشت. تقویت ذهن و حواس کودک توسط رنگ های اسباب بازی، اشکال، صداهای ملایم، حرکات و سایر عناصر فکری صورت می گیرد که می تواند مهارت بدنی، اکتشاف فکری و علاقه به مطالعه و کنجکاوی کودکان را افزایش دهد. پیشنهاد می شود درباره تاریخچه اسباب بازی هاسبرو بخوانید.

جوایز و دست آوردهای هولی تویز

  1. جایزه محبوب ترین اسباب بازی 2013 توسط CTOY INDUSTRY MAGAZINE برای اسباب بازی Funny Cottage
  2. جایزه پرفروش ترین اسباب بازی 2013 توسط CTOY INDUSTRY MAGAZINE برای اسباب بازی Happy Small World
  3. جایزه نقره ای مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق 2012 توسط TJPA برای اسباب بازی Swing Animal Show
  4. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق 2012 توسط TJPA برای اسباب بازی Happy Small World
  5. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق 2012 توسط TJPA برای اسباب بازی Naughty Animal Paradise
  6. جایزه برنز مسابقه ستاره اسباب بازی خلاق 2012 توسط TJPA برای اسباب بازی Cute Mushroom Jukebox
  7. جایزه نقره ای مسابقه اسباب بازی خلاق 2011 توسط TJPA برای اسباب بازی Melodious Jazz Drum
  8. جایزه برنز مسابقه خلاق اسباب بازی ستاره 2011 توسط TJPA برای اسباب بازی Colorful Smart Turtle

کلام آخر

به دلیل کیفیت بالا، نوع آموزش جذاب و ایمن بودن قطعات اسباب بازی های  هولی تویز Huile Toys توسط معلمان مهد کودک توصیه می شود. این اسباب بازی ها مورد اعتماد والدین هستند و  برای کودکان هم جذاب و سرگرم کننده اند. اسباب بازی های Huile می توانند ساعاتی لذت بخش برای والدین و کودکان پدید آورند.

در بخش بازی آموزشی فروشگاه بانک بازی یا در صفحه ی اختصاصی محصولات هولی تویز می توانید عناوین متنوعی از تولیدات این شرکت دوست داشتنی را ببینید.

شما تا به حال از اسباب بازی های این شرکت استفاده کرده اید؟ کدام طرح را می پسندید؟ تجربیات خود از خرید و بازی با اسباب بازی های برند Huile Toys را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید ما را از نظرات خود درباره بازی های فکری و مقالات وب سایت مطلع سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *