مقالات بازی و آموزش

راهنمای خرید هدیه برای دخترها از کودکی تا نوجوانی

هدیه برای دختر بچه ها

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از خوشایند ترین اتفاقات زندگی انسان است. دراین میان هدیه گرفتن برای خانوم ها از همان بچگی از نان شب هم واجب تر است! گمان نمی کنم چیزی بیشتر از هدیه گرفتن بتواند شور و شادی را به دخترخانم ها تزریق کند. اما خرید هدیه برای آنان همیشه راحت نیست . گزینه های بسیاری وجود دارند که در نگاه اول ممکن است فکر کنید می تواند جذاب باشد اما در واقع وقت هدیه دادن به دختر خانوم ها باید خیلی محتاط باشید تا بتوانید گزینه ی مناسبی انتخاب کنید که زود کنار گذاشته نشود و سر از انباری خانه در نیاورد. اگر قصد انتخاب یک هدیه مناسب و مرقون به صرفه برای دارید حتما سری به صفحه ی خرید هدیه تولد بچه ها بزنید.
بریم سراغ انواع هدیه برای دختر خانم ها...

در مورد انواع هدیه هایی که می توانید به دخترها بدهید مطالب زیادی نوشته شده، ولی ما اینجا قصد داریم هدیه هایی از جنس سرگرمی و بازی را به شما معرفی کنیم پس اگر شما هم وقت خرید هدیه برای دخترها دچار سردرگمی هستید یا به دنبال ایده هایی جذاب و مناسب برای سنین مختلف می گردید، موقعیت مناسبی است که این مطلب را تا انتها بخوانید تا با استفاده از آن بتوانید در مناسبت های مختلف از جمله روز دختر هدیه ی مناسبی برای دخترهای دوست داشتنی تان تهیه کنید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هدیه برای دختر کوچولوهای زیر دو سال

خرید هدیه برای دختر کوچولوهای زیر دو سال

برای بچه های زیر دو سال هر چیزی یک هدیه محسوب می شود و گاهی جعبه ی یک هدیه می تواند جذابتر از اسباب بازی درون آن باشد. بچه ها در سنین خیلی پایین هنوز مفهوم جنسیت را درک نمی کنند و سلیقه ی خاصی در وجودشان شکل نگرفته است بنابراین بازی ها و سرگرمی هایی که بتواند از جهت ذهنی و مهارتی آن ها را تقویت کند بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. بهترین هدیه تولد بچه های 1 ساله را اینجا ببینید.

مثلا بازی با پازل های تک قطعه می تواند ساعت ها کودکان را سرگرم کند و آن ها را با مفاهیم مختلفی مثل نام حیوانات،میوه ها، رنگ ها، شکل های هندسی یا وسایل خانه آشنا کند. برای هدیه به دخترکوچولوهای دو ساله می توانید از اسباب بازی های موزیکال استفاده کنید مثل یک کالسکه ی کوچک موزیکال، ارگ موزیکال یا بلزهای چوبی کوچک. اسباب بازی های موزیکال هم حس شنوایی کودکان را تقویت می کند و هم برق شادی را مهمان چشمان زیبایشان می کند. بهترین هدیه تولد 2 سالگی را اینجا ببینید.

یکی دیگر از اسباب بازی هایی که می تواند کودکان را دراین سن خوشحال کند عروسک های نرم پولیشی و نمایشی است. کودکان عاشق این هستند که به جای عروسک ها با آن ها حرف بزنید و صداهای مختلف دربیاورید. پس به عنوان هدیه ی روز دختر می توانید توجه ویژه ای به این عروسک ها داشته باشید. البته در خرید عروسک برای بچه های زیر دو سال باید به نکات ایمنی توجه کنید. پیش از این راهنمای خرید اسباب بازی ایمن را منتشر کردیم که می تواند در این زمینه یاری تان کند.

هدیه برای دختر کوچولوهای 2 تا 5 سال

خرید هدیه برای دختر بچه ها

از دو سالگی به بالا کم کم مفهوم بازی برای کودکان شکل می گیرد. اکنون می توانند با استفاده از مهارت های بدنی خود سازه های مختلفی خلق کنند و ساعت ها در دنیای کودکانه ی خود سرگرم شوند. انواع خانه سازی ها  از نوع چوبی یا پلاستیکی با هر طرح و شکلی به شرط اینکه قطعات درشت داشته باشد مناسب کودکان بالای دو سال است. پس برای خرید هدیه برای دختر کوچولویتان می توانید از بازی هایی مثل پارک شادی، کلبه جنگلی، هزارخانه یا انواع آجره های چوبی استفاده کنید. مشاهده بهترین هدیه تولد 3 سالگی

بازی های تخیلی از خصوصیات سنی بچه های چهار پنج ساله است. اینکه در دنیای خیال برای عروسک هایشان آشپزی کنند یا با هم چای بنوشند بی شک صحنه های دیدنی و لذت بخشی فراهم می آورد. به همین دلیل هدیه دادن یک ست چایخوری، وسایل خاله بازی یا میزآشپزخانه همیشه مورد استقبال دخترکوچکتان واقع می شود. مشاهده بهترین هدیه تولد 4 سالگی

در این سن وقت خرید هدیه برای دخترها می توانید از ابزارهای نقاشی یا جورچین های شکل سازی استفاده کنید. شکل های آهنربایی که کنار یکدیگر می چسبند و می توان با آن ها تصویرهای زیبایی خلق کرد هم خلاقیت کودک را تقویت می کند و هم ذوق هنری و توانایی دست کودکان را بالا می برد. انواع مختلفی از تخته های نقاشی یا جورچین های آهنربایی در وبسایت بانک بازی موجود است که می تواند یک هدیه ی روز دختر فوق العاده باشد.

ابزار های موسیقی و عروسک های پولیشی همچنان از محبوب ترین ها هستند و دخترها در هر سنی که باشند از این اسباب بازی ها استقبال می کنند. مشاهده بهترین هدیه تولد 5 سالگی

هدیه برای دختر کوچولوهای بالای پنج سال

هدیه برای روز دختر

از پنج سال به بالا سلیقه ی کودکان سمت و سوی خودش را پیدا می کند. از این زمان والدین می توانند با توجه به استعداد ها و علایق کودکان خود برایشان اسباب بازی تهیه کنند. برای دخترکوچولوهایی که علاقه به ساخت و ساز و خلق کردن دارند بازی هایی مثل لگو و ساختنی های رباتیک می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

در این سن روحیه ی دخترها بیشتر به سمت زیورآلات و بازی های نمایشی و خاله بازی متمایل می شود پس ست های ساخت زیورآلات یا صنایع دستی می تواند یک انتخاب خوب برای هدیه ی روز تولد یا روز دختر باشد. مشاهده بهترین هدیه تولد 6 سالگی

از طرف دیگر در این سن نیاز به فعالیت های جمعی بیشتر از گذشته است و قرار گرفتن بچه ها در محیط مهدکودک و گروه همسالان کودک را برای داشتن روابط اجتماعی خارج از خانواده تشویق می کند. بنابراین شروع بازی های دورهمی و دسته جمعی از پنج شش سالگی زمان مناسبی است و می تواند روحیه مشارکت و تعامل را در کودکان تقویت کند. انواع بازی های رومیزی کودک را می توانید رد وبسایت بانک بازی مشاهده کنید و از بین آن ها هدیه ی مناسبی برای دخترکوچکتان انتخاب کنید.

عروسک های موزیکال که قابلیت های مختلف دارند و لوازمی به همراهشان عرضه می شود که در بازی های خیالی استفاده می شود هدیه ی دخترانه ی مناسبی است. عروسک های سخنگو، بیبی بورن یا عروسک آشپز از این دسته هستند.

خرید هدیه برای دختران نوجوان

خرید هدیه برای دختر نوجوان

خرید هدیه برای دخترها خصوصا دختران نوجوان همیشه یک چالش بزرگ برای پدر و مادرهاست. خوب است بدانید برای دختران نوجوان هیچ سرگرمی بهتر از بردگیم نیست. ورود به دنیای بازی های رومیزی باعث افزایش تعاملات مثبت خانوادگی و دوستانه می شود. بهبود روحیه ی مشارکت، ریسک پذیری و مسئولیت پذیری یکی از مهمترین تاثیرات بازی های رومیزی بر نوجوانان است. قرار گرفتن در جو بازی های دورهمی می تواند تاثیرات فضای مجازی و اثرات منفی غرق شدن در شبکه های اجتماعی را کنترل کند و روابط حقیقی پایدار برای نوجوانان شکل دهد. پس تا می توانید با دختران نوجوانتان همبازی شوید و به آن ها بازی های رومیزی هدیه دهید.

از محبوبیت عروسک های پولیشی هم که هرچه بگویم کم گفتم. این عروسک ها همراهان همیشگی دخترها هستند و فقط از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شوند. برای انتخاب هدیه ی روز دختر می توانید انواع بازی های مناسب نوجوانان را در  وبسایت بانک بازی ببینید.

جمع بندی

هدیه دادن و هدیه گرفتن می تواند مناسبت ها را به یادماندنی و خاطره انگیز کند و به خصوص این مساله برای دخترها خیلی لذت بخش است. در این مقاله به شما بازی ها و سرگرمی هایی را معرفی کردیم که وقت خرید هدیه برای دخترها بتوانید از آن ها استفاده کنید تا بتوانید یادگار زیبایی از خود برجای بگذارید لحظات لذت بخشی رقم بزنید. پس وقت خرید هدیه برای دخترها به مناسبت های مختلف مثل تولد، عید یا روز دختر می توانید از بازی های مناسب سن و علاقه ی دخترخانم ها یک هدیه ی مناسب انتخاب کنید و ما در بانک بازی آن هدیه را هر کجا که باشید برای شما ارسال می کنیم. پیشنهاد می شود درباره بهترین بازی های رومیزی خانوادگی بخوانید.

3 دیدگاه در “راهنمای خرید هدیه برای دخترها از کودکی تا نوجوانی

  1. زیبا فراهانی گفت:

    بسیار مطلب خوبی بود ممنونم از راهنماییتون . حالا میدونم برای خواهر زاده ام چی باید تهیه کنم 😃

    1. زیور محلاتی گفت:

      عزیزم بازی برای دختر ۹ ساله چه چیزی پیشنهاد میدید؟

      1. شهره یوسفی گفت:

        برای 9 سال بازی های تعاملی بهتون پیشنهاد میشه. حتما از صفحه بردگیم ها دیدن کنید. در هر صفحه با توضیحات کامل بازی و روش بازی می تونید اشنا بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *